tip event benefit search pin gift upload twitter menu mail angle-double-down angle-left angle-right facebook close check exclamation news
FUL KULTURNO – NATJEČAJ
tip Savjet

FUL KULTURNO – NATJEČAJ

17.04.2019.

FUL KULTURNO natjecanje za najbolji niskobudžetni projekt u kulturi kojem je svrha promocija pisane riječi projekt je magazina Brend kultura kojeg podržava nezavisni autoritet za brending Superbrands Hrvatska.

Cilj natjecanja FUL KULTURNO je promovirati niskobudžetna kulturna događanja – promocije pisane riječi u svrhu pojačavanja njihovih aktivnosti brendiranja. Prijaviti se mogu promocije i predstavljanja, događanja i festivali.

Budžetni prag za prijavu iznosi do 30.000,00 kuna.

Natjecanje FUL KULTURNO otvoreno je od 9. travnja 2019. do 1. rujna 2019.

  • Prijaviti se mogu tvrtke i udruge putem online obrasca.
  • Natječaj će iznjedriti pet finalista i jednog pobjednika.
  • Fond nagrade FUL KULTURNO uključuje statuu FUL KUTURNO i nagradni iznos od 10.000,00 kuna.
  • Sve upite šalji na: fulkulturno@fulkulturno.com

U struci je poznata stvar da brendirati možete bilo koji proizvod pa čak i s malim budžetom. Novo vrijeme nosi nove trendove, a time se smanjuju i troškovi ulaganja u oglašavanje. Otvoreni su novi kanali komunikacije – društvene mreže koje omogućavaju da u kratko vrijeme dođete do značajnog broja posjetitelja ili kupaca usluga, a dobre priče iz kulturne književne scene lako pokrenu emocije tržišta. Superbrands Hrvatska, nezavisni autoritet za brending, ovim iskorakom u kulturu pokazuje kako je vrijeme da se i manjim igračima omogući veliki prostor pa tako ova nagrada znači priznanje struke s obzirom na kriterije u brendiranju koja ona postavlja.” – izjavljuje Lea Brezar, CEO Dhar media/Superbrands Hrvatska.

Prijavi se