tip event benefit search pin gift upload twitter menu mail angle-double-down angle-left angle-right facebook close check exclamation news
DIGITALNO STVORENE INFLUENCERICE
news Novost

DIGITALNO STVORENE INFLUENCERICE

13.04.2018.

Lijepe, popularne, tražene od strane poznatih brendova i… digitalno stvorene. Njihovim sljedbenicima to uopće ne smeta!

Misteriozna crna ljepotica Shudu (@shudu.gram) pojavila se na Instagramu u travnju 2017. i svi su se pitali tko je ona? Mnogi su je direktno kontaktirali i dobili prijateljske odgovore. U jednom od postova pojavila se s narančastim ružom iz Rihannine kolekcije Fenty Beauty i gotovo instantno prikupila gotovo 100.000 sljedbenika. I ništa od toga ne bi bilo čudno da Shudu – nije stvarna već digitalni avatar britanskog fotografa Camerona-Jamesa Wilsona.

Iako je prva Shudu definitivno nije jedini digitalni supermodel. Miquela (@lilmiquela) simpatična je mlada žena s gotovo milijun sljedbenika, a promovira brendove poput Prade, Chanela, Supremea i Vansa. I Miquela je digitalno stvorena. Čak je izbacila i singl „Not Mine“ koji je postao viralan na servisu Spotify. Vouge joj je nadjenuo titulu „Fictional It Girl“, a isječak iz njzinog intervjua za BBC najbolji je komentar može li se nešto „virtualno i digitalno“ smatrati stvarnim:

Q: What do you think of “virtual celebrities”?

Miquela: I think most of the celebrities in popular culture are virtual! It’s been disheartening to watch misinformation and memes warp our democracy, but I think that speaks to the power of “virtual”. Eventually “virtual” shapes our reality and I think that’s why I’m so passionate about using virtual spaces like Instagram to push for positive change.