tip event benefit search pin gift upload twitter menu mail angle-double-down angle-left angle-right facebook close check exclamation news
ZABA OMOGUĆILA OTVARANJE RAČUNA MOBITELOM
news Novost

ZABA OMOGUĆILA OTVARANJE RAČUNA MOBITELOM

19.07.2017.

Znaš li da od sada možeš otvoriti račun u Zabi bez prisustva bankara?

Zaba je jučer predstavila potpuno nov način otvaranja računa putem mobitela. Osim pametnog telefona jedino što ti treba je važeća osobna iskaznica. Ovo je prva takva usluga na tržištu putem koje se može otvoriti tekući ili žiro račun bilo kad i bilo gdje što će iskoristiti svi koji hitno trebaju račun, a ne mogu doći u poslovnicu.

Otvaranjem računa automatski se aktivira i mobilno bankarstvo (m-zaba), čime korisnik lakše može pratiti stanje i promete svojih računa te obavljati plaćanja.

Nakon preuzimanja m-zaba aplikacije s App Storea ili Google Playja račun možeš otvoriti u samo tri koraka – aplikacijom skeniraš osobnu iskaznicu, napraviš selfie i odabereš vrstu računa (kunski tekući ili kunski žiroračun). Procedura je brza, jednostavna, sigurna i zadovoljava sve zakonske kriterije.

Uslugu je predstavila Dijana Hrastović, članica Uprave Zagrebačke banke, istaknuvši kako je riječ o tehnološkoj inovaciji koja stvara novu dimenziju u odnosu klijenta s bankom. „Za otvaranje računa postoje neizbježne zakonske procedure koje ponekad traju, a zbog užurbanog načina života sve više ljudi nema vremena čekati u redu. Zaba svojim klijentima uvijek nudi tehnološki najinovativnije usluge, stoga smo se odlučili uvesti mogućnost jednostavnog otvaranja računa preko mobitela. Riječ je o sasvim novom iskustvu poslovanja s bankom, a vjerujem da će našim mlađim klijentima otvaranje računa uz potvrdu selfiejem biti i zabavno“, istaknula je Hrastović.

Zagrebačka banka, dodala je Hrastović, ima najveći broj korisnika internetskog i mobilnog bankarstva u Hrvatskoj. Otvaranjem računa putem mobitela novi klijenti postat će dijelom Zaba obitelji koju čini više od 300.000 m-zaba korisnika te pola milijuna e-zaba korisnika. „S obzirom na tako veliki broj klijenata, kontinuirano radimo na tome da naše usluge prate tehnološke trendove i zato je digitalizacija poslovanja jedna od naših primarnih zadaća“, zaključila je Hrastović.

Vrijedi istaknuti da svi koji otvore račun u Zagrebačkoj banci pomoću mobitela ostvaruju i dodatnu pogodnost - šest mjeseci su oslobođeni plaćanja naknade za vođenje računa. Ako pak uslugu preporuče prijatelju slanjem promo koda putem Vibera, Whats Appa, e-maila ili SMS-a, ili su otvorili račun temeljem preporuke, naknadu neće plaćati do čak godinu dana.

Web stranica usluge

Podijeli s frendovima: Facebook Share Twitter Share