tip event benefit search pin gift upload twitter menu mail angle-double-down angle-left angle-right facebook close check exclamation news
KAKO SE MOTIVIRATI ZA VJEŽBU?
tip Savjet

KAKO SE MOTIVIRATI ZA VJEŽBU?

15.02.2018.

Prvih nekoliko tjedana kada krenemo s vježbanjem puni smo elana i želje za promjenom. Nakon početnog perioda motivacija lagano pada i tu je ključ uspjeha – ako uspiješ prevladati taj period uspjeh je garantiran!

  • Unaprijed odredi termine – kreni lagano, odredi dva-tri puta tjedno kad ćeš vježbati i drži se rasporeda. Ako osjetiš potrebu ubaci još koji termin, ali uvijek isplaniraj vježbu tjedan dana unaprijed.
  • Uzmi robu za vježbanje sa sobom – dan kad si isplanirao vježbu ponesi robu sa sobom na faks ili posao i tako ćeš se dodatno motivirati.
  • Nađi teretanu blizu kući – ako ti je teretana na putu do kuće svaki dan kad prolaziš pored nje nećeš moći ne pomisliti na vježbanje ili se izvlačiti da ti je predaleko i da nemaš vremena za vježbu.
  • Odredi cilj – bit ćeš više motiviran ako imaš točan cilj koji želiš doseći nego da samo vježbaš bez plana. Najbolje je odrediti kratkoročne ciljeve koje lako možeš doseći i tako si konstantno pumpati samopouzdanje.
  • Dopusti da poklekneš – ako i propustiš koji termin nemoj se izjedati zbog toga. Nepotreban pritisak da nikad ne smiješ izostati s treninga može biti kontraproduktivan.